جنیون پارت چیست ؟

جنیون پارت ( Genuine parts )  یکی از شرکت های موفق و قدیمی فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو در جهان میباشد  که در سال ۱۹۲۸ تاسیس شده. این کمپانی و برند معروف ، قطعات خودرویی محصولات هیوندای و کیاموتورز را با کد فنی مخصوص کارخانه به مشتری عرضه  می کند .همچنین این کمپانی دارای چندین شعبه در کشورمان بوده و قطعات اصل و وارداتی خودروهای برند هیوندای و کیاموتورز به مشتریان ارائه میدهد. genuine part

 جنیون پارت

اگرخودروی شما از محصولات هیوندای یا کیاموتورز باشد احتمالا برایتان اتفاق افتاده که دنبال برند لوازم یدکی ماشین خود باشید و نتوانید قطعات مورد نظر را با کد فنی مخصوص خودرویتان پیدا کنید . این موضوع یکی از مشکل ساز ترین موارد برای دارندگان خودروهای کیاموتورز و هیوندای می باشد . البته کمپانی  “جنیون پارت”  این معضل را تا حد زیادی برای مشتریان برطرف کرد.

همچنین فروشگاه سعیدی پارت با داشتن بیش از ده سال  تجربه در زمینه ارائه و تهیه لوازم یدکی ، تمامی قطعات محصولات هیوندای و کیا موتورز را با برند اصلی جنیون پارت و نازلترین قیمت بازار بهمراه ضمانت اصالت کالا برای شما مشتریان عزیز فراهم  و به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.

در این مقاله به  “بررسی برند جنیون پارت”  از نظر کیفیت و دسته بندی پرداخته ایم پس در ادامه با ما همراه باشید.

جنیون پارت
برند جنیون پارت

تاریخچه جنیون پارت

کمپانی جنیون پارت (Genuine Parts) در سال ۱۹۲۸ توسط  کارلی فارسر با خرید شرکت قطعات خودرو دیپوت در آتلانتا بنیان گذاری شد . این شرکت در ابتدای  تاسیس خود رشد زیادی در زمینه  قطعات اصلی خودرو داشت و نام آن با جنیون پارتس (GPC) در جهان  شناخته شد.

طی ۹۰ سال اخیر، شرکت جنیون پارت با تاسیس بیش از ۳۱۰۰ نمایندگی و شعبه در سراسر جهان و همزمان با افزایش سریع تعمیرگاه های ماشین ، به رشد چشمگیری دست یافت و به یکی ازبهترین ها در این زمینه تبدیل شد .از همان ابتدا این کمپانی به سرویس دهی مورد اعتماد و سریع معتقد بود و با این روش رقبا را از دور خارج کرد. همچنین طی ۴۵ سال اخیر، این شرکت با پیروی از اصول شرکت های معتبر خودروسازی جهان ، همچنان به رشد بالقوه خود ادامه داد. امروزه شعبات این کمپانی در کشورهای کانادا ، مکزیک ، نیوزلند ، اندولزی ، استرالیا ، سنگاپور ، لهستان ، ایالات متحده ، آلمان ، فرانسه و بریتانیا و … واقع شده است .

شعبات ایرانی این شرکت بزرگ هم با هدف عرضه کالای اصل شروع به فعالیت کردند و طی سال های اخیر با در توجه به بازار داغ خرید و فروش خودرودر ایران ، این برند روز به روز جای خود را در بازار قطعات خودرو باز کرد.

فروشگاه سعیدی پارت درهمین راستا با ارائه قطعات اصل (جنیون پارت) خودروهای هیوندای و کیا  در جهت ایجاد رفاه و دسترسی راحت تر شماعزیزان به قطعات تخصصی تلاش می ‌کند. جهت سفارش قطعات اصلی جنیون پارت اینجا را کلیک کنید .

در واقع فعالیت اصلی کمپانی جنیون پارت واردات قطعات برند های ذکر شده به صورت اورجینال و فروش آنها به مشتریان داخل کشور میباشد. در واقع ، این شرکت تولید کننده قطعات نیست بلکه به عنوان یک پل ارتباطی با تولید کننده اصلی و مشتریان در سراسر جهان عمل می‌کند.

جنیون پارت
انبار جنیون پارت

قطعات جنیون پارت

کمپانی جنیون پارت بعد از بالا رفتن محبوبیت و فروش بالای خودروهای هیوندای و کیاموتورز بین مردم در سطح دنیا ارائه قطعات اصلی این خودروها با کیفیت تضمین شده را شروع کرد. همانطور که قبلا اشاره کردیم یکی از مزیت های محصولات این شرکت عرضه کالاها با کد فنی مخصوص کارخانه و مختص خودروی مورد نظر است که این کد ها به شکل تخصصی برای هر خودرو بکار رفته و کار را برای صاحبان خودرو آسان میکند .

در بسیاری از مواقع پیش می‌آید که قطعاتی با کد های فنی مشابه برای خودرو های کیا موتورز و هیوندا بکار می‌رود که مهم ترین علت ایجاد اختلال در عملکرد فنی آنهاست! بدین ترتیب، تعویض و پرداخت هزینه های بیشتر برای رفع اختلالات به وجود آمده می‌تواند معضلات مختلفی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین، جنیون پارت با اقدامی جهت کاهش معضلات ذکر شده، قطعات خودرو را فقط با کد فنی تخصصی اتومبیل ارائه می‌دهد. محصولات ارائه شده در این کمپانی در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرند که عبارتند از :

  • قطعات موتوری
  • قطعات بدنه
  • لوازم جانبی
  • قطعات گیربکس
  • قطعات برقی
  • لوازم یدکی کیا موتورز
  • لوازم یدکی هیوندای
جنیون پارت
برند جنیون کیاموتورز و هیوندای

 

بسته بندی قطعات جنیون پارت

این کمپانی برای بسته بندی محصولات هیوندای و کیاموتورز رنگ های متفاوت قرمز و آبی رنگ را در نظر گرفته . بطوریکه قطعات جنیون  کیا موتورز با بسته قرمز رنگ و قطعات جنیون هیوندای موتورز  با بسته بندی آبی تولید  می‌شوند. در واقع  رنگ بسته های کارتنی قطعات جنیون پارت اصلی بسته به برند خودرو قرمز یا آبی است و با توجه به نوع قطعه در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی شده اند.  در کل ، شرکت های وارد کننده و یا تولید کننده قطعات اصل با این طراحی ها و بسته بندی های مخصوص به خود و با استفاده از بعضی نشانه ها و اِلِمان ها برای تشخیص اصل و اورجینال بودن قطعه ، به مشتریان برای خریدی مطمئن تر کمک می‌کنند.

این روزها متاسفانه شاهد تخلف و تقلب در ساخت قطعات جنیون پارت و کپی برداری از بسته بندی جنیون پارت اصلی  و فروش آنها با نام کمپانی دیگر یا حتی با نام کمپانی جنیون هستیم ، فروش این کالاهای بی کیفیت و تقلبی مشکلات زیادی برای مشتریان ایجاد کرده . بنابراین ، شرکت های تولید کننده قطعات اصلی با استفاده از تکنولوژی های هوشمند در ساخت قطعات خود ، جهت کاهش این تخلفات و سود جویی ها تلاش می کنند.

از سری نشانه ها و علامت های اصل و اورجینال بودن قطعات جنیون پارت که در بسته بندی آنها مشخص است به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • برند اصلی جنیون پارت
  • چاپ برند قرمز و آبی رنگ جنیون پارت (رنگ آبی برای مختص قطعات هیوندای و رنگ قرمز مختص قطعات کیا موتورز)
  • بسته بندی های کارتنی آبی رنگ
  • هولوگرام برند جنیون پارت
  • بارکد ماتریسی (QR)
  • شماره سریال محصول
  • کد فنی اختصاصی قطعه

در بین موارد بالا با توجه بیشتر به هولوگرام و بارکد ماتریسی بسته بندی های قطعات جنیون پارت ، از اورجینال بودن و کیفیت محصول مورز نظر مطمئن شده و قطعه اصل از تقلبی را تشخیص میدهید.

جنیون پارت
بسته بندی جنیون پارت

مزایای قطعات جنیون پارت

استفاده از قطعات اصلی جنیون پارت مزایا و سود زیادی برای مصرف کنندگان و مشتریان محصولات هیوندای و کیاموتورز دارد . که برخی از این مزایا شامل موارد زیراست :

  • تنوع بالای محصولی
  • ضمانت ۱۰۰% اصالت کالا
  • دارا بودن کد فنی کارخانه ای قطعه
  • قیمت رقابتی و مناسب در مقایسه با کیفیت
  • بسته بندی ایمن
  • تضمین سلامت فیزیکی محصول
  • دریافت خدمات پس از فروش
جنیون پارت
فروشگاه سعیدی پارت
خرید قطعات جنیون پارت

شرکت جنیون پارت به دلیل تحریم های اعمال شده در ایران ، هیچ نمایندگی و شعبه رسمی در کشورمان ندارد به همین دلیل گفتنی است شناسایی مراکز خرید و فروش معتبر و مطمئن محصولات جنیون پارت اصلی از سمت مشتریان بسیار ضروری بوده  و افراد قبل از خرید باید در زمینه اصالت کالای مورد نیاز خود دقت کافی داشته باشند.

فروشگاه سعیدی پارت با داشتن بیش از یک دهه تجربه یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده محصولات صد درصد اصلی جنیون پارت می باشد که در جهت  تامین نیاز شما مشتریان عزیز و جلب رضایت شما  تلاش می‌کند. این فروشگاه به شما عزیزان امکان تجربه  “خرید لوازم یدکی جنیون پارت اصلی” با ” نازلترین قیمت بازار و ارسال سریع “ را می دهد.

دریافت مشاوره رایگان و خدماتی مانند مرجوعی قطعه در صورت مغایرت با کیفیت تضمین شده توسط فروشگاه سعیدی پارت به خریداران ارائه می‌شود. برای خرید قطعات اصلی جنیون پارت می‌توانید با ما در تماس باشید.

سایت : www.Saeediparts.com
اینستاگرام : saeedi.parts@
شماره های تماس فروشگاه :  
۵۰۱ ۹۰۰ ۳۶ – ۰۲۱
۵۰۳ ۹۰۰ ۳۶ – ۰۲۱
۶۹ ۹۴ ۸۱۴ –۰۹۱۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
× مشاوره در واتساپ